OneLounge gør kunde- og medarbejderpleje nemt og mere fleksibelt

Det har længe været populært for virksomheder at bruge sponsorater til at forkæle sine kunder med – for gode, fælles oplevelser skaber relationer, loyalitet og mersalg. Problemet er bare, at virksomhederne ofte kun sponsorerer en eller få sportsklubber eller kulturarrangementer, hvilket er både dyrt og ufleksibelt.

OneLounge har derfor indgået aftaler med en række danske og udenlandske topklubber og kulturinstitutioner, så både store og små virksomheder nu kan skræddersy deres uformelle møder med forretningsforbindelser, så de passer lige præcis til den enkelte kundes interesser. Samarbejdspartnere tæller blandt andre: Premier League, Made in Denmark, Tinderbox, Roskilde Festival, Nibe Festival, Heartland Festival, Copenhell, DR Koncerthus og en række ishockey-, fodbold- og håndboldklubber i hele landet.

Via Building Network’s nye samarbejde med OneLounge får alle vores medlemmer nu adgang til de mange unikke VIP-oplevelser, der er til rådighed på onelounge.dk. Man registrerer sig blot som såkaldt Flex partner via hjemmesiden, og så er man klar til at gå ombord i billetkøb til unikke oplevelser sammen med kunder, medarbejdere og potentielle samarbejdspartnere – fx til koncerter i udlandet, Premiere League-kampe, Champions League-håndbold med meet-and-greet med en profilspiller, Wine & Dine-arrangement o.m.m.

”Det bedste til mig og mine venner”

Idémanden bag OneLounge er iværksætter Carlo de Silva, der til dagligt driver virksomheden fra Odder syd for Aarhus.

”Vi er utrolig glade for at have indgået dette samarbejde med Building Network, da vi her har fundet et netværk af rigtig høj kvalitet og med et DNA, der på mange måder stemmer overens med vores eget: ”Det bedste til mig og mine kunder”. Jeg er sikker på, at begge parter vil få stor glæde af samarbejdet, og vi ser frem til at dele vores univers af unikke oplevelser med eksisterende og nye medlemmer af Building Network,” siger Carlo de Silva om samarbejdet.

VIP-oplevelser styrker kundekontakten og giver flere nye kunder

En af OneLounge’s tilfredse kunder er Torben Franck, direktør hos firmaet Transport Partner. Torben Franck ønsker at styrke sin forretning gennem en stærk og nærværende kundekontakt. Derfor har han valgt at købe en oplevelsespakke gennem OneLounge.dk.

”Vi har kunder og samarbejdspartnere i hele landet, og er godt tilfredse med samarbejdet med OneLounge, da de kan tilbyde os en landsdækkende vifte af forskelligartede aktiviteter, dvs. vi er ikke begrænset af en bestemt region, aktivitet, sportsgren eller andet for at kunne skabe relation.”

Udover at tilbyde nuværende Building Network-medlemmer adgang til sin online-platform med VIP-oplevelser, vil OneLounge samtidig via sit store erhvervsnetværk hjælpe til med til at udvide kendskabet til Building Network’s eksklusive netværkskonferencer.

”Vi glæder os til at tilbyde vores medlemmer en unik mulighed for at afholde eksklusive kundemøder i VIP lounges og få adgang til et univers af sports- og kulturoplevelser i ind- og udland ” med OneLounge.dk nye Pay-as-yougo koncept tilføjer Mickey Lund, direktør af Building Network.

Læs mere om OneLounge og opret dig straks som Flex partner (helt uforpligtende og uden binding) på www.OneLounge.dk eller kontakt Carlo de Silva på tlf. 41168060 eller e-mail: cds@onelounge.dk